Speler webmaster plaatste een bericht op 13/11 14:25 op het MadLotto Forum: Kennisgeving aan iedereen: Klantenservice en u. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers - Pagina 2

Laatste loting  2 7 10 13 24 36  : Winnaars : 612 

onderwerp:  Kennisgeving aan iedereen: Klantenservice en u
bernois
07/11/2011 13:07:26

Ook ik zou graag de definitie van "binnenkort" willen weten die door de site wordt gebruikt.
Het lijkt duidelijk niet op die van gewone woordenboeken!

calop06
611 
14/10/2011 16:43:33

Hallo

we hebben kennis genomen van de suggestie waarmee u berichten kunt verwijderen die niet langer hoeven te worden beantwoord! We zullen proberen om het binnenkort te implementeren.

Momenteel hebben we nog steeds een vertraging in de reacties, na de incidenten van vorige week die een groot aantal verzoeken genereerden. Dus bedankt voor je geduld, en vooral om geen extra berichten te sturen, tenzij dat natuurlijk nodig is!

Goede spellen!
Het web'


Hallo web schat

Dus waar ben je sinds je bericht van: Bericht gepost op 26-11-2010 12:37:27??

Al bijna een jaar

Kun je ons herinneren aan de definitie van binnenkort??

🎤🎤



lanterne83
60 
14/10/2011 14:06:15

Hallo,😉

Ik heb meer dan een maand geleden een geurkaars gewonnen, ik heb nog steeds niets ontvangen, ik ben verrast omdat de cadeaus eerder snel kwamen...
bedankt voor het overwegen van mijn bericht


Mijn antwoord is erg laat, maar ik had dit topic niet geopend.
Sinds dit voorjaar is het een veel voorkomend fenomeen en niet voor alle geschenken, ik denk dat het een beetje wordt gedaan volgens hun leveranciers of volgens de waarde van de winst.
Van mijn kant kreeg ik de uitleg van de klantenservice. We moeten een bewijs van onze identiteit leveren, wat ik, ik geef toe, nog niet heb gedaan en het blokkeert me wat geschenken. Maar mijn nalatigheid heeft me gestraft, het is dom, alleen de tijd om mijn CNI te fotokopiëren, ik zal erover moeten nadenken; maar ik heb andere dingen in gedachten.
Prettig weekend ! (en m....., er komt slecht weer aan, het gaat voor het eerst in maanden regenen, we raken gewend aan de eeuwigdurende zon)

Guizmore
112 
13/06/2011 21:32:39

Hallo, hier is het geen onderwerp om contact op te nemen met de klantenservice, maar alleen om uw mening te geven. Ga naar het contactgedeelte van de klantenservice om hen te bereiken.

francois38
12/06/2011 11:30:08

vandaag zondag kon ik geen yam spelen, maar mijn spel werd geteld als presterend

loungtza
28/05/2011 11:17:58

Hallo,😉

Ik heb meer dan een maand geleden een geurkaars gewonnen, ik heb nog steeds niets ontvangen, ik ben verrast omdat de cadeaus eerder snel kwamen...
bedankt voor het overwegen van mijn bericht

lalili59
1670 
07/12/2010 16:24:32

Bravo web voor je antwoord op yayelle, want eerlijk gezegd is het het ziekenhuis dat de spot drijft met liefdadigheid 👏👏👏🙁y):

calop06
611 
07/12/2010 12:26:53



😀😀😀😀😀😀

👏 web y):

webmaster
1629 
07/12/2010 10:29:33

Hallo

Klantenservice probeert uiteraard zijn antwoorden te schrijven met respect voor onze taal, maar niemand is ooit veilig voor fouten...
Bovendien maak je zelf een fout in je bericht omdat je in je laatste zin "do" en niet "done" had moeten schrijven! Zoals, het overkomt iedereen!

Vriendelijk!

Het web'

yayelle2
25 
06/12/2010 19:43:08

!!Je hebt te veel favoriete spellen ingevoerd...Je moest schrijven:- je hebt meegedaan

Dit zijn het soort dingen dat de klantenservice binnendringt, met uitzondering van technische problemen.

QuoVerbis is een woordspel-site, dus schrijf met een minimum aan spelfouten.

Ik ben niet boos, ik ben gewoon geschrokken van de fouten en ik vind het een groot genoegen ze erop te wijzen.



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden