|
Gefeliciteerd echter, mijn idee raakte al snel in de vergetelheid. 😂 Een klein antwoord zal leuk zijn. ^^^^^^^
|
|
Hallo 🙋 we
hebben nota genomen van de suggestie dat u berichten kunt verwijderen die geen antwoord meer nodig hebben! We zullen proberen het snel ten uitvoer te leggen.
Op dit moment zijn we nog steeds te laat met het reageren op de incidenten van vorige week die veel verzoeken hebben opgeleverd. Dus ik dank u voor uw geduld, en vooral voor het niet versturen van extra berichten, tenzij natuurlijk noodzakelijk!
Goede spelletjes! The Web'
🙋 👏👏👏👏👏👏 🙋 🙋 🍸 🍸
|
|
Hallo 🙋 we
hebben nota genomen van de suggestie dat u berichten kunt verwijderen die geen antwoord meer nodig hebben! We zullen proberen het snel ten uitvoer te leggen.
Op dit moment zijn we nog steeds te laat met het reageren op de incidenten van vorige week die veel verzoeken hebben opgeleverd. Dus ik dank u voor uw geduld, en vooral voor het niet versturen van extra berichten, tenzij natuurlijk noodzakelijk!
Goede spelletjes! Het web'.
|
|
Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.
Geen reactie van het web op mijn voorstel! Hetzelfde geldt voor mijn aanvraag voor een info sectie gereserveerd voor het web. Nieuwe vraag: wanneer staat u toe dat punten worden omgezet in credits.
|
|
Het is de 23ste en ik heb nog 2 tickets open op 12 november, dus ik ben nog steeds erg laat. Het is vervelend sinds de nieuwe versie van de site verloor ik mijn status als een platina VIP, dus geen toegang meer tot VIP games, geen mogelijkheid meer om mijn geschenken om te zetten naar MP. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, ik heb geschenken die ik niet kan omzetten.
|
|
Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.
Op 13/11/2010. Hallo, JP!
Dit idee zit al een tijdje in mijn hoofd! Eerbetoon aan u die het heeft kunnen uitdrukken, en die zeer betrokken is! Zeer goed idee, voor spelers die willen stoppen met aanvragen die OBSOLETE zijn geworden! Dit maakt de SC nog "luchtiger".
Goed gedaan JP!
RECO-RECO-RECO-RECO-RECO!!!
Met vriendelijke groeten,
Fred.
🙋 Hallo iedereen! Ik ben het daar helemaal mee eens. Het zou iedereen tijd besparen! 🙁y): Heb een goede dag!
|
|
Waarom geen klantenservice via chat en telefoon? Dit zou het aantal verzoeken per bericht verminderen. 😂
|
|
Hallo jpm50 🙋 Blij
voor u dat de conversie eindelijk is gedaan 🙁y): Ik zou niet hetzelfde zeggen
voor mij 😈 Nog steeds niets
aan deze kant 🙁n):, Nog steeds niets
als ik wil een winst verdiend op eldorado om te zetten in gekke punten 😈 Hier is hun charmante
boodschap die verschijnt: Sorry maar uw
actie is onmogelijk Alle geschenken
geselecteerd en weergegeven hieronder zal worden uitgewisseld in MadPoints volgens uw wisselkoers van 70%. Deze actie is voor geen van de geselecteerde geschenken mogelijk. U wordt doorverwezen naar de vorige pagina.......
Ik probeerde x keer, verschillende manieren en nog steeds hun bericht, bovendien nu de overwinning werd gevalideerd op de laatste 12e, omdat de SC niet leest geen bericht, ik denk dat ze zullen sturen naar mij.
Er wordt teruggestuurd naar de afzender 🤕🤕 Om het
web te lezen:
Op maandag 22/11 moet het weer normaal zijn. Dit is geenszins een zekerheid 👏
👏 Geduld is als chocolade..... Je kunt nooit genoeg hebben! Christelle Heurtault]
Goede nacht 🎤
|
|
Kan de klantenservice niet toestaan dat een bericht wordt verwijderd wanneer het niet langer nodig is? De SV zou minder druk zijn. De credits verkregen na de conversie van de gekke punten zijn nu gecrediteerd op mijn rekeningen, maar de berichten zijn nog in behandeling.
|
|