|
Ik kan helemaal niet meer spelen om mijn spellen te valideren. Eerst op arabesk, maar dan lijken de andere spellen hetzelfde te doen. Zodra de eerste letter is gekozen, begint de wachtende cursor en stopt niet. Als ik de pagina bij te werken, kan ik kiezen voor een brief, maar de eerste is niet gevalideerd, ik speel in de leegte een of andere manier. Het begon 3 of 4 dagen geleden, maar in het begin bevestigde de update mijn brief en ik kon doorgaan. Ik dacht aan een klein tijdelijk probleem, maar nu is het echt ernstiger..... Wat is het niveau van dit probleem? Op mijn PC (ik heb alle browsergegevens, cookies..... maar het heeft niets veranderd) of op mijn account? Wat kan ik doen om het op te lossen? Dank u voor uw hulp zeer veel ooievaar
|
|
Hallo 🙋, stork025
, uw probleem om toegang te krijgen tot Customer Service is opgelost? genesis7390
, schrijf naar Customer Service. Zij zullen uw account controleren en wissen.
Goede spelletjes!
|
|
Hallo,
ik heb me net aangemeld voor een yam challenge, het spel is in volle gang en ik kan er niet bij of duidelijk spelen. Het kostte me 1000 punten. Wat kan ik doen en kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank bij voorbaat en een goede voortzetting van het hele team.
|
|
Ik kan geen bericht naar de klantenservice sturen (in ieder geval via de site) Ik kan zelfs geen toegang krijgen tot de nieuwe berichten omdat mijn "account" geblokkeerd is! Als ik een e-mail kon sturen vanuit mijn e-mail...............
|
|
u moet deze informatie aan de klantenservice geven, zij zullen u de procedure geven om goede moed te volgen
|
|
laatste info ( vergeef me voor deze lawine d post) door het opstarten van de windows tool voor PC troubleshooting: Hij antwoordt me: "het apparaat of de bron "www.QuoVerbis.com" is niet geconfigureerd om verbindingen op de poort "web service (HTTP)" te accepteren" Kan het helpen? Duizend maal dank aan u
|
|
Ik heb geen andere PC's bij de hand, maar ik had nog een andere boot DD, volledig onafhankelijk en in feite, op deze 2e schijf, werkt alles..... Dus ik weet niet echt wat ik kan doen......... Ik heb al mijn navigatiegegevens verwijderd en dit gebeurt vanuit 2 verschillende browsers..... Ik heb eigenlijk geen ideeën meer! Als je er al een hebt, dan neem ik hem mee!
|
|
Nee, helaas niet. Maar, op de startpagina, mijn login en wachtwoord ingevuld, als ik op OK klik, wordt de pagina geblokkeerd zonder validatie..... Ik denk dat het op dit niveau is,
maar dan kan ik naar de arabesk pagina, mijn identiteit is compleet, maar ik kan mijn kliks niet valideren........... dankzij jullie
|
|
Hallo 🙋 We
hebben een test gedaan op uw account, we zien geen problemen. Heeft u de mogelijkheid om verbinding te maken met een andere computer?
Het web'.
|
|
Ik kan de klantenservice niet bereiken. Zodra ik een optie kies op de nieuwe aanvraagpagina, stopt alles. Ik heb daarom geen toegang tot de berichten....... Wat kan ik eraan doen? Bedankt voor uw hulp
|
|