Als nieuw op deze site wil ik u vertellen dat ik deze site niet erg duidelijk vind..... Inderdaad, het is niet gemakkelijk om het te vinden, om te begrijpen wat er werkelijk te winnen valt, om de omzetting van punten (equivalenten, enz.....) te zien en op het moment dat ik u schrijf, is het tekstinvoervak uiterst rechts bijgesneden.... (Misschien is het te wijten aan mijn browser -firefox- maar toch is het niet zo dat ik het zou veranderen zoals veel gebruikers met hun voorkeuren.....) Dit alles is slechts minimaal in vergelijking met de inhoud, ik sta mezelf toe om je werk te respecteren en te begroeten. :) Slechts een paar kleine vragen storen me..... Na verschillende wedstrijden in de Catch A Prize heb ik een aantal boosterwedstrijden kunnen winnen..... Ik weet niet waar ze zijn geplaatst (ze staan niet in mijn profiel of iets dergelijks)? Waar dienen ze voor? En als ik de instructies volg om ermee te spelen, wordt mij aangeboden om het terug te kopen..... Ik kwam ook de Zuidpool tegen, wat betekent dat?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord, oprecht , Simon
het probleem wanneer er dit soort problemen is, is dat de partner het contactformulier blokkeert omdat er aan zijn kant geen problemen zijn en omdat ze geen e-mailadres hebben......................................................................................... ik zal niet langer proberen om spelletjes booster te krijgen die we tijd verspillen met het invullen van formulieren voor nepwedstrijden, we zien de spellen niet aankomen, maar we hebben de mailbox verzadigd door tonnen schade door advertenties
uw boosterspellen zijn gevalideerd door onze partner, moet u bij onze klantenservice kijken voor het krediet van deze spellen. Wanneer de partijen echter niet zijn gevalideerd, is dit een probleem dat alleen door de partner in kwestie kan worden opgelost.
uw boosterspellen niet zijn gecrediteerd, is het belangrijk dat u de naam van de partner die u gebruikt (TokenAds, SponsorPay of OfferPass) noteert. U moet dan contact met hen opnemen, want alleen zij hebben de nodige informatie om uw games te valideren
.
offerpass gevalideerd me 3 booster games die niet werden bijgeschreven op mijn CadoVillage Ik nam contact met hen op, ze vertelde me om contact met u op te nemen moet weten 🤔
Hallo, 😎 Ik ben waarschijnlijk een beetje bête🙂 maar ik heb nog steeds niet begrepen door het lezen van de verschillende commentaren die hierboven staan als de booster onderdelen onderdelen zijn die kunnen worden verzameld zonder dat ze de volgende dag verdwijnen. Dus als iemand de vriendelijkheid van de ziel had om te antwoorden op de idioot die ik ben, dan dank ik hem bij voorbaat.
🌹 P.S.: Ik wil graag voor het einde van deze dag het antwoord hebben, indien mogelijk. 🌹 AT REVOIR🙋 AT REVOIR🙋
toegang te krijgen tot de 'Booster Games' pagina, klik op de link onderaan de pagina of op 'gratis spelletjes'.
Het tegoed van uw boosterspellen wordt aangegeven in uw "Spelhistorie". Het aantal boosterspellen dat je hebt staan tussen haakjes naast het aantal gratis spellen dat nog over is.
Als je boosterspellen niet zijn gecrediteerd, is het belangrijk dat je de naam van de partner die je gebruikt (TokenAds, SponsorPay of OfferPass) noteert. U moet dan contact met hen opnemen omdat alleen zij over de nodige informatie beschikken om uw games te valideren.