|
Dank u voor uw antwoord dat de ernst van uw forum bewijst. mijn adres was correct ´ en hoe dan ook, we zijn in een dorp van 80 inwoners, waar de postbode iedereen kent. Ik zal toch naar het postkantoor gaan om te zien of er niet een pakketje is gebleven.
Oprecht Mwawawa
|
|
Hallo 🙋 Wij
doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat onze leden tevreden zijn, maar het is niet meer dan logisch dat La Poste haar deel van de verantwoordelijkheid op zich neemt. Geschenken die niet op hun bestemming aankomen, gelukkig gebeurt dit zelden, maar wanneer het wel gebeurt, is het normaal, zelfs noodzakelijk om procedures te volgen. Daarnaast ontvangen wij wekelijks tientallen pakketten terug van La Poste, die het door het lid opgegeven adres niet kan identificeren. Misschien is dit uw geval, in welk geval, wanneer La Poste ons uw pakket terugstuurt, zal de Klantendienst contact met u opnemen om uw postadres te verifiëren. Wij kunnen u dan uw pakket terugsturen, deze tweede zending is geheel voor onze rekening, zonder kosten voor het lid. Dit maakt deel uit van onze verplichtingen tegenover onze leden.
Hierdoor kan ik iedereen eraan herinneren hoe belangrijk het is om het postadres van uw account zo nauwkeurig mogelijk in te vullen. Ik wil u er ook aan herinneren dat wij uw postadressen niet verkopen, dus ze worden niet gedeeld met anderen dan ons en worden alleen gebruikt om u uw geschenken te sturen!
Het web'.
|