|
Hallo iedereen die ik heb betaald met paypal 2 keer, maar ze voegen mijn credits niet toe hoe dit te doen?
|
|
Ochtend,
Het is inderdaad niet de SC die dit probleem zal oplossen, maar eerder het technische team, maar sinds begin maart lijkt het erop dat ze dit geschil niet kunnen oplossen 🤕
|
|
Ik heb ook hetzelfde probleem, ik denk dat in plaats van te zeggen dat alleen de klantenservice ons kan helpen, we misschien moeten proberen het probleem op te lossen. ^^
|
|
Ik heb ze zojuist mijn transactienummer gestuurd
|
|
Hallo !! 🙋🙋
Ik heb eindelijk mijn Credits !!! heel erg bedankt ! QuoVerbis de "haar van het beest" op na een lange puinhoop.
|
|
Hallo !!
Ik heb vandaag de datum, tijd, beschrijving, transactienummer, begunstigde en bedrag naar de klantenservice kunnen sturen, om het voor hen gemakkelijker te maken....🤔
Ik hoop snel gecrediteerd te worden... 🙂
Tot snel
|
|
Hallo 🙋
Ook ik wacht nog steeds op het antwoord, want ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodra het incident zich voordeed op vrijdagavond........................................................het zal vanavond
5 dagen duren, inclusief het weekend 🙋🙋
|
|
Zoals reeds aangegeven, kan alleen de Klantenservice u antwoorden! Zij zullen uw account controleren en indien nodig correcties aanbrengen!
Het web'.
|
|
Eén antwoord alstublieft!
|
|
Hallo,
ik had het probleem met online krediet aankopen plus vrijdag. Mijn internet plus rekening werd 3 keer 10 euro gedebiteerd en ik had geen tegoed!!!!! Elke keer kreeg ik te horen dat er een probleem was 😕 Ik heb SFR
onmiddellijk op de hoogte gebracht die me 2 keer 10 euro terugbetaalde, maar er zijn nog steeds 10 euro gedebiteerd en waarvoor ik geen tegoed kreeg! Waar gingen die 10 euro naartoe? 😡 Ik heb de klantenservice onmiddellijk op de hoogte gebracht en ik heb nog steeds geen antwoorden van hen deze maandag om 13.00 uur.....
Is het iemand anders overkomen voor internetbetaling plus?
🙋🙋 Ja, ik he
b hetzelfde probleem, maar ik wacht al sinds de antwoorden.
|
|