Speler webmaster plaatste een bericht op 01/02 10:40 op het MadLotto Forum: Technische kwesties: informatie en follow-up. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  2 9 17 25 39 49  : Winnaars : 793 

onderwerp:  Technische kwesties: informatie en follow-up
webmaster
1629 
01/02/2011 10:40:45

Hallo,

Na de lancering van de nieuwe adresverificatieprocedure hebben verschillende leden problemen ondervonden.

Op dit moment zijn we bezig met het corrigeren van dit probleem. In de wachttijd worden Tic-Tac Showcases automatisch gevalideerd.

Goede spelletjes!
Het web

svboubou
01/07/2011 22:59:29

Hallo, iedereen.

Ik heb weer een paar weken per dag recht op de pagina met de vraag om mijn adres te controleren. Ik ben daarom verplicht om elke dag opnieuw te bevestigen dat mijn adres geldig is. Dit komt alleen voor op CadoVillage, niet op de andere 2 sites.

Tot ziens, tot ziens

lanterne83
60 
29/03/2011 19:52:09

Hallo

De Tic Tac Showcases staan al enkele weken en tot nader order in de automatische modus, zoals reeds aangegeven. Ik wil u er ook aan herinneren dat het niets verandert aan de inkomsten, dus MadWin doet het heel goed!

Goede spelletjes!
The Web'


Hartelijk dank, ik had om nieuws gevraagd, ik kreeg antwoord!
Het is dus tot nader order wat impliceert, wat bovendien de boodschap van Bijou (🌹 is de voornaam van mijn zus) bevestigt, dat we een paar dagen eerder op de hoogte zullen worden gebracht; hier is het belangrijkste, ik hoef niet langer te benadrukken als ik niet naar mezelf toe ging om te valideren door tegen mezelf te zeggen: "het is noodzakelijk om snel te gaan, en als gisteren hun laatste dag van de automatische" Als we
op de hoogte worden gebracht zoals na de vakantie door een bericht in het midden van de openingspagina van de site, is het perfect!
hij doet weinig om mij tevreden te stellen (en weinig om mij ook ontevreden te stellen)
De zaak lijkt gesloten
dankzij onze website 🍸!

webmaster
1629 
28/03/2011 09:13:07

Hallo

De Tic Tac Showcases staan al enkele weken en tot nader order in de automatische modus, zoals reeds aangegeven. Ik wil u er ook aan herinneren dat het niets verandert aan de inkomsten, dus MadWin doet het heel goed!

Goede spelletjes!
Het web'.

bijou0377
40 
27/03/2011 13:47:00

voor lantaarn 83

ben ik het helemaal met u eens, het is waar dat het deze keer echt lang wordt, vooral als we geen informatie hebben over de toekomst van automatische validaties. Ik schreef naar de klantenservice en kreeg te horen dat ik een paar dagen voor het einde van de automatische validaties op de hoogte zou worden gebracht zonder mij een datum te geven.

Misschien zou het nodig zijn voor alle ontevredenen met dit systeem om een klein briefje te schrijven op het forum. Misschien zou dat helpen.

Veel succes aan alle tictaceurs🙋🙋🙋🙋🙋🙋

gio81
22 
26/03/2011 22:10:57

ben het met u eens, het begint lang door te gaan, zonder nieuws..... we beginnen ons af te vragen of MadWin niet in perdition is!! Klantenservice is ontoegankelijk, we hebben nog niet gehoord van het web....
snif, we zouden ons bijna verlaten voelen!

lanterne83
60 
26/03/2011 12:48:19

Onze webmaster was zo vriendelijk om een discussie op gang te brengen onder de titel "Technische problemen: nieuws en follow-up"🙁y):🙁y): ik las het
nieuws, maar hij vergat ons de "opvolging !!!!🙁n):

Wanneer komt er nieuws over het einde van de validatieautomatisering?
In dit tempo hebben we het voor het hele jaar.
Zelfs als het lang gaat duren, zouden we dat graag willen weten, dus ik hoop dat onze webmaster dit bericht zal lezen..... en het zal opvolgen.

We kunnen niet eens dreigen om grève😡 te doen, wij zijn degenen die beroofd zouden worden van jeux😀, dus we zijn veroordeeld om te wachten zonder iets te weten, het is moeilijk, toch?
Ik hoop eerder deze week van u te horen, dank u bij voorbaat namens alle tictacers. 😃 🙋🙋

picozorus
14 
10/03/2011 22:02:51

web', nieuws???? terug naar normaal in zicht?

bijou0377
40 
15/02/2011 20:13:31

Hallo,

ik ben het helemaal met je eens, het wordt te lang. De klant vertelde me op 9/02 snel terug naar de normale gang van zaken. Haast u alstublieft!!!!!!!!!!!!

feronerie
350 
15/02/2011 15:29:09

🙋C' is voor wanneer eindigt de automatische validatie? De problemen moeten worden opgelost, want 😎j' wil graag wat sneller gaan! Goed soirée🍸



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden