Speler nateka plaatste een bericht op 17/09 13:49 op het MadLotto Forum: Fout nr. 27 Poging tot gegevenscorruptie. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  12 16 21 34 40 46  : Winnaars : 749 

onderwerp:  Fout nr. 27 Poging tot gegevenscorruptie
nateka
17/09/2010 13:49:26

Hallo,

ik weet niet wat er vandaag op de site gebeurt, maar elk onderdeel van "een koffie, de rekening" die ik wil spelen wordt in het midden onderbroken door een foutmelding "error N°27 data corruption attempt". Als gevolg hiervan worden mijn spellen geteld terwijl mijn punten niet worden bijgeschreven omdat de spellen worden onderbroken.....

HELP!!!!!

nateka
22/09/2010 11:47:10

Nou, het is snel!!!

Hier is MadWin's antwoord:

Hallo nateka,

Naar aanleiding van uw verzoek om ons te vertellen over de moeilijkheden die u tegenkwam tijdens uw wedstrijd "Un Café, L'Addition", hebben we u zojuist de punten aangeboden die overeenkomen met de gemiddelde winst die u de afgelopen 15 dagen op het betreffende spel heeft gewonnen.


Oprecht,

het MadWin

Team bedankt nogmaals aan iedereen en MadWin! 🙁y):

nateka
22/09/2010 11:38:09

Dank u allen voor uw antwoorden.
Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en ik wacht op het antwoord.....

calop06
611 
19/09/2010 15:10:20

Hallo kruisbes 🙋 Verkeerd!

De gecrediteerde punten hadden gevolgen voor de wekelijkse uitdaging en de mega-uitdaging 🙁y): Hebben een goed

einde van de dag 🎤

groseille3333
862 
19/09/2010 14:36:04

het probleem is dat het lijkt mij dat deze berekening van de gemiddelde punten ¿ wanneer een "bawling" spel niet wordt gemeld op het niveau van uitdagingen en mega uitdagingen, dus we verliezen games, we verliezen punten, en we verliezen plaatsen op de mega challenge😕

calop06
611 
17/09/2010 20:48:41

Hallo,

ik weet niet wat er vandaag op de site gebeurt, maar elk onderdeel van "een koffie, de rekening" die ik wil spelen wordt in het midden onderbroken door een foutmelding "error N°27 data corruption attempt". Als gevolg hiervan worden mijn spellen geteld terwijl mijn punten niet worden bijgeschreven omdat de spellen worden onderbroken.....

HELP!!!!!


Goede avond 🙋 Neem contact op met de

klantenservice, met vermelding van het spel in kwestie, de datum en de fout.

Na verificatie zullen zij u een gemiddelde van de inkomsten toekennen.

Ik heb dit probleem al een aantal dagen en hier is hun antwoord:

Hallo 2loup1,

Onze excuses voor alle incidenten die je op het spel 'Johnny Fromage' bent tegengekomen. Weet dat ons technisch team deze problemen heeft opgelost en u kunt nu zonder problemen uw favoriete spel spelen.

Zich bewust van het ongemak, verontschuldigen wij ons opnieuw en bieden wij u graag het gemiddelde van de winsten van de afgelopen 15 dagen op het betreffende spel aan.

Wij blijven tot uw volledige beschikking.

Oprecht,

de MadWin France

Team Hopelijk hebben voldaan aan uw verwachtingen.

Hebben een goede avond 🎤

raphi62200
392 
17/09/2010 19:12:12

Hallo !

Heeft u de klantenservice op de hoogte gebracht!



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden