Speler Chiepoo plaatste een bericht op 17/09 09:13 op het MadLotto Forum: Problemen en communicatie. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers
Gratis loterij! Schrijf je in en speel onze gratis loterij! 2 trekkingen per dag met 10 000,00 EUR winst per trekking!
en het zou vaak leuker zijn als we een probleem melden als we een echt antwoord van de klantenservice hebben in plaats van een automatisch bericht dat ons 50 punten biedt.
chipoo schreef: Allereerst, bravo voor de make-over, het geeft een facelift aan de site.
Helaas lijkt het erop dat sommige spellen niet meer goed werken door een gebrek aan toetsenbordherkenning: Monkey Bubble is volledig verlamd, Bool Hippo is gehandicapt door een onvermogen om munten te draaien en Parimots heeft zijn speelbaarheid sterk verminderd. Bonus Mots wordt ook getroffen door dezelfde problemen.
Push-Panic weigert botweg te starten, zwart scherm.
Aan de andere kant heb ik de indruk dat MadWin een communicatieprobleem heeft. Wanneer een site zo populair wordt (en terecht!) en zoveel mensen samenbrengt, lijkt het alsof het gezond verstand dicteert dat dit soort veranderingen officieel worden aangekondigd, zoals: MadWin wordt de komende dagen vernieuwd, het het kan zijn dat sommige games bedieningsproblemen hebben, meld de bugs alstublieft aan de klantenservice... Hetzelfde geldt voor game-verwijderingen, degenen die hebben ben het helemaal met je eens
Allereerst, bravo voor de make-over, het geeft een facelift aan de site.
Helaas lijkt het erop dat sommige spellen niet meer goed werken door een gebrek aan toetsenbordherkenning: Monkey Bubble is volledig verlamd, Bool Hippo is gehandicapt door een onvermogen om munten te draaien en Parimots heeft zijn speelbaarheid sterk verminderd. Bonus Mots wordt ook getroffen door dezelfde problemen.
Push-Panic weigert botweg te starten, zwart scherm.
Aan de andere kant heb ik de indruk dat MadWin een communicatieprobleem heeft. Wanneer een site zo populair wordt (en terecht!) en zoveel mensen samenbrengt, lijkt het alsof het gezond verstand dicteert dat dit soort veranderingen officieel worden aangekondigd, zoals: MadWin wordt de komende dagen vernieuwd, het het kan zijn dat sommige games bedieningsproblemen hebben, meld de bugs alstublieft aan de klantenservice... Net als bij het verwijderen van games, zagen degenen die games 'verspilden' aan het spelen van Goose en Sudoku op de dinsdag en woensdag vlak voor hun verdwijning hun Mega Challenge-rang met hetzelfde bedrag dalen. Het zou diplomatiek zijn geweest om dit soort verwijdering samen te laten vallen met het einde van een week Challenge, en een paar dagen eerder ook nog een officiële aankondiging!
Bedankt voor het meedenken, goede communicatie maakt ook de populariteit van een site!