|
poppers50 schreef: : : ! Dat is een heel duidelijk antwoord ! U moet de klantendienst 1loup2 vervangen want naast de ! Hallo poppers50
π Aangezien
u VIP-diamant bent, raad ik u aan om ze direct te bellen: π€ Ruim van
tevoren wens ik u een fijne verjaardag en champagne πΈ
|
|
dat is een heel duidelijk antwoord! Je moet de 1loup2 klantenservice vervangen, want afgezien van de "reeds behandelde" vertelt het me niets anders! Dus ik wacht wanhopig op mijn harry potter spel op wii ! (mijn verjaardag is 12/10, dus misschien maakt MadWin een gebaar voor deze 4 lange maanden wachten!
|
|
poppers50 schreef: ! Je moet je optimaliseren voor credits ! Ik speel nauwelijks gratis spelletjes ! Al mijn winsten komen van betaalde spelletjes! madwin MadWin het postkantoor als drager!
Hallo poppers50 π
Sorry voor uw kavels verloren in de post of zelfs gestolen door hen π Ik had eigenlijk
een voorbeeld en werd aan het begin van dit jaar onderworpen door onze vrienden op het postkantoor π Niet alle kavels
die we ontvangen gaan via Madwin, dus MadWin is duidelijk dat het voor hen onmogelijk is om ons te voorzien van tracking nummers.
Alle prijzen volgens hun waarden worden geleverd tegen handtekening, dus als er niets komt, raad ik u ten zeerste aan om contact op te nemen met de klantenservice van MadWin door hen op de hoogte te brengen van de verzonden prijzen, waarvan u alle details vindt in de sectie na uw winst. Alleen zij kunnen contact opnemen met hun leverancier, zodat hij een procedure op het niveau van het postkantoor kan starten.
Een woord van advies, wees geduldig! Want als het postkantoor toegeeft dat het een fout heeft gemaakt! Je hoeft geen haast te maken om een vergoeding van hen te krijgen π Voor het
record, mijn probleem dat ik eind december 2006 met hen had en ik kreeg de terugbetaling na vijf maanden (458β¬).
Dus, om af te ronden, niet loslaten (bij wijze van spreken),MadWin betaalt de verzendkosten voor ons. Het postkantoor moet dus zijn verplichtingen jegens deze klanten nakomen!
Ik hoop dat u uw zaak wint, ik hoop dat u πy): Hebben een goed
einde van de avond en πΈ
|
|
Ik speel nauwelijks gratis spelletjes! Al mijn winsten komen van betaalde spelletjes! MadWin gebruikt het postkantoor als drager!
|
|
Hallo poppers Ik vind het een uitstekend idee dat we dit systeem hebben opgezet waar ik werk, zodat klanten direct verbinding maken met de code bij de vervoerder, tijd te besparen voor onze klantenservice blijft om te weten hoe MadWin en via welke vervoerder ze passeren en als het biedt deze dienst soms duur te volgen hoe dan ook sorry voor uw kdos ik heb nooit een probleem gehad met onze postvrienden als ik kan vragen u een vraag hoe we kunnen krijgen tot 3 of 4 miljoen punten lijkt het ver! π a +
|
|
Dank u wel, garnalen!
|
|
Echt pech zie ik, aan mijn kant heb ik nog nooit dit probleem gehad ik heb altijd alles gehad recuπ dan weet ik voor uw vraag niet of het mogelijk is om goed door te gaan.
|
|
Hallo aan al het team en in het bijzonder aan de MadWin cadeaupakketdiensten. deze suggestie is voor jou. te vaak is het postkantoor mijn pakketten kwijt (al 3 harry potter verzonden en geen ontvangstbewijs) en 2 teruggestuurd. wat zou leuk zijn om toe te voegen in de inkomsten tracking voor de grote prijzen verzonden in tracked pakketten is het trackingnummer, zodat we weten waar we meer te vinden dan alleen de klantenservice dan je denkt?
|
|