eradicator58 schreef: schaduw op schrift: : : dank u wel voor
uw antwoorden! Jammer dat niemand wil antwoorden ! Goede voortzetting van de spelen ¦ je moet er rekening mee houden dat de medewerkers van madwin MadWin vakantie zijn. Het gevolg is dat, aangezien het aantal medewerkers op dit moment afneemt, de tijd die nodig is voor het verwerken van de klantenservice en het valideren van de verdiensten wordt verlengd. voila! goed spel!
ombe schreef: ! bedankt voor je antwoorden!! Jammer dat niemand wil antwoorden!..... goede voortzetting van de games COUCOU OMBE de vertragingen van de batches kunnen zowel lang als zeer snel zijn. Ik denk dat het afhankelijk is van uw activiteit op de site. Als je vaak speelt, heb je kans om te winnen dus in dit geval maken ze een massamailing. Ik denk in ieder geval dat hij op die manier werkt. Ik had hetzelfde probleem
t's tijd om te schrijven: : : ! bedankt voor je antwoorden! ! Jammer dat niemand wil antwoorden ! ! Goede voortzetting van de spelletjes, je hoeft alleen maar rekening te houden met het feit dat de medewerkers van madwin MadWin vakantie zijn. Het gevolg is dat, aangezien het aantal medewerkers op dit moment afneemt, de tijd die nodig is voor het verwerken van de klantenservice en het valideren van de verdiensten wordt verlengd. voila! goed spel!
Hallo ik koos dankzij mijn punten verdiend met de gratis spelletjes een geschenk, die blijkbaar werd verzonden op 26 juli, .... het is normaal dat het zo lang duurde?? Uw geschenken duurde zo lang???? Dank u voor het beantwoorden van mij ....!