|
Ik heb de indruk dat problemen vaker voorkomen als ik de google browser chrome, toeval of realiteit gebruik?
|
|
Hallo, Positieve verandering in compensatie in geval van fout #10: een aantal punten wordt toegekend volgens de geschiedenis van de gewonnen punten in het betreffende spel en deze punten worden meegeteld voor de Challenge. Gefeliciteerd met deze verandering en bedankt. 😂
|
|
Het overkomt me van tijd tot tijd ook. In feite na een bepaalde periode van inactiviteit (zoals als je er 15 minuten over doet om een spel te spelen), beschouwt de site je niet langer als verbonden en wanneer je de score omzet, herkent de site je niet langer.
Naar die 2 parades: sneller spelen, of in een ander tabblad de site herladen (typ gewoon www.MadWin.com en identificeer jezelf indien nodig) en vervolgens de score valideren (zodat we weer "verbonden" zijn met de site).
|
|
Hallo,
Idem, dit gebeurt mij regelmatig op QuoVerbis. De mooie klantenservicerobot biedt mij 50 punten ter compensatie. Vandaag bedankte ik hem en wees ik hem erop dat ik liever een nieuw spel had gezien om me te rangschikken voor uitdagingen en zelfs een boodschap met 50 poiints!
Dat de antwoorden geautomatiseerd zijn, waarom niet?
En er is geen rubriek "andere problemen", daarom vraag ik hier.
Goede spelletjes
|
|
dank u voor uw antwoord; zelfs vandaag, op piramides, is 1 spel op 0 met dezelfde fout, het is inderdaad vervelend als de score goed had kunnen zijn; al op dit spel vragen we ons af hoe sommigen systematisch een gemiddelde van 77 punten per spel kunnen halen, als bovendien die bug voor ons, het niet langer de moeite waard is om deel te nemen aan de wekelijkse uitdagingen
|
|
claudie92 schreef: 🙋 Dezelfde zorg voor mij, Web' klantenservice doet alleen wat ze wil met onze technische zorgen! HELP!
Dank u voor uw tussenkomst, als er misschien meer spelers waren die kwamen opdagen, dan zou het in beweging komen.
|
|
🙋 Dezelfde zorg voor mij, de klantenservice van Web doet wat ze wil met onze technische zorgen! HELP!
|
|
Dit gebeurt me heel vaak, is er een manier om je score correct vast te leggen?
Het is vervelend en niet erg normaal, de klantenservice legt me uit dat het de mysteries van de techniek zijn..... Misschien moet hij gewoon een hersteller meebrengen.
|
|