Speler yassayassa plaatste een bericht op 28/08 16:23 op het MadLotto Forum: klantenservice bof. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  2 9 17 25 39 49  : Winnaars : 793 

onderwerp:  klantenservice bof
1loup2
309 
29/11/2007 22:06:41

jaelle46 schreef: 1loup2 schreef: Madeinpat

schreef: 🙋 Ik kan niet geloven
dat we

onze mening mochten geven zonder verbrand te worden! 🎤 1loup2

: Ik denk niet dat Madwin het echt leuk vindt dat je hun

½ Hallo Madeinpat 🙋 Tussen de

laatste post die ik heb geplaatst en de jouwe is er water onder de brug!

Waarom draag je geen bril om te zien waar ik op reageerde? 🎤 U

zegt dat u niet teleurgesteld was door de klantenservice, of door het versturen van geschenken etc....... Je geeft toe dat je een wraakzuchtige vrouw bent! Maar neem de tijd om alle berichten te lezen!

Het gebeurde afgelopen zomer!

Voor uw informatie, weet dat ik meer credits heb gekocht dan u zich kunt voorstellen! En zoals je zo goed zegt, heb ik bijgedragen aan MadWin's lange levensduur. Maar dat is mijn zaak!

Als de weeb mijn berichten
dan loslaat, dan is dat omdat hij een goede reden had! Hij heeft ze niet allemaal gepasseerd! En dat is zijn goed recht! Goed einde van de avond en goed spel voor u 🙁y):








🙋hello .....een beetje minder agressiviteit in uw antwoorden zou echt mooier zijn van uw kant 1loup2....u bent echt droog in uw antwoorde
n
....het is echt te slecht....... 😉 goed einde van de avond en goede spelletjes voor iedereen.....


Hallo jaelle46 en Madeinpat 🙋 Dit is

mijn eerlijke praatje! Ik zeg gewoon wat ik hardop denk!

Zowel hier achter een scherm als in de werkende wereld!

Dan als er agressiviteit was! (Ik geef de voorkeur aan de term rigor), ik betwijfel of het web al mijn berichten doorgelaten zou hebben! Wat niet het geval was, zijn sommigen niet geslaagd en dit waren reacties op andere posten.

Wat mij betreft is de discussie over dit onderwerp: SERVICE CLIENT BOF, gesloten.

Omdat ik me voorstel dat alle mensen die op dit onderwerp hebben gereageerd, hun probleem is opgelost.

Tot slot wens ik u een goed einde van de avond en goede spelen aan alle 😉😉




jaelle46
108 
21/11/2007 16:38:48

1loup2 schreef: Madeinpat
schreef: 🙋 Ik kan niet geloven dat
we

onze mening mochten geven zonder verbrand te worden! 🎤 1loup2

: Ik denk niet dat Madwin het echt leuk vindt dat je hun

½ Hallo Madeinpat 🙋 Tussen de

laatste post die ik heb geplaatst en de jouwe is er water onder de brug!

Waarom draag je geen bril om te zien waar ik op reageerde? 🎤 U

zegt dat u niet teleurgesteld was door de klantenservice, of door het versturen van geschenken etc....... Je geeft toe dat je een wraakzuchtige vrouw bent! Maar neem de tijd om alle berichten te lezen!

Het gebeurde afgelopen zomer!

Voor uw informatie, weet dat ik meer credits heb gekocht dan u zich kunt voorstellen! En zoals je zo goed zegt, heb ik bijgedragen aan MadWin's lange levensduur. Maar dat is mijn zaak!

Als de weeb mijn berichten dan loslaat, dan is dat omdat hij een goede reden had! Hij heeft ze niet allemaal gepasseerd! En dat is zijn goed recht

! Goed einde van de avond en goed spel voor u 🙁y):






🙋hello .....een beetje minder agressiviteit in uw antwoorden zou echt mooier zijn van uw kant 1loup2....u bent echt droog in uw antwoorden....het is echt te slecht.......
😉 goed
einde van de avond en goede spelletjes voor iedereen.....

Madeinpat
53 
20/11/2007 15:26:10

1loup2 schreef: Madeinpat
schreef: 🙋 Ik kan niet geloven dat
we

onze mening mochten geven zonder verbrand te worden! 🎤 1loup2

: Ik denk niet dat Madwin het echt leuk vindt dat je hun

½ Hallo Madeinpat 🙋 Tussen de

laatste post die ik heb geplaatst en de jouwe is er water onder de brug!

Waarom draag je geen bril om te zien waar ik op reageerde? 🎤 U

zegt dat u niet teleurgesteld was door de klantenservice, of door het versturen van geschenken etc....... Je geeft toe dat je een wraakzuchtige vrouw bent! Maar neem de tijd om alle berichten te lezen!

Het gebeurde afgelopen zomer!

Voor uw informatie, weet dat ik meer credits heb gekocht dan u zich kunt voorstellen! En zoals je zo goed zegt, heb ik bijgedragen aan MadWin's lange levensduur. Maar dat is mijn zaak!

Als de weeb mijn berichten dan loslaat, dan is dat omdat hij een goede reden had! Hij heeft ze niet allemaal gepasseerd! En dat is zij

n goed recht! Goed einde van de avond en goed spel voor u 🙁y): 🙋






1loup2 had ik goed gezien
, toch al bedankt! 🤪 maar
als u het goed had gelezen, had ik het over uw opmerkingen in het algemeen..... 😂 goed

spel voor u ook en tot de volgende keer 🌹

1loup2
309 
19/11/2007 22:19:00

Madeinpat schreef: 🙋 Ik kan niet geloven dat
we

onze mening konden geven zonder verbrand te worden! 🎤 1loup2

: Ik denk niet dat Madwin het echt leuk vindt dat je hun

½ Hallo Madeinpat 🙋 Tussen de

laatste post die ik heb geplaatst en de jouwe is er water onder de brug!

Waarom draag je geen bril om te zien waar ik op reageerde? 🎤 U

zegt dat u niet teleurgesteld was door de klantenservice, of door het versturen van geschenken etc....... Je geeft toe dat je een wraakzuchtige vrouw bent! Maar neem de tijd om alle berichten te lezen!

Het gebeurde afgelopen zomer!

Voor uw informatie, weet dat ik meer credits heb gekocht dan u zich kunt voorstellen! En zoals je zo goed zegt, heb ik bijgedragen aan MadWin's lange levensduur. Maar dat is mijn zaak!

Als de weeb mijn berichten dan loslaat, dan is dat omdat hij een goede reden had! Hij heeft ze niet allemaal gepasseerd! En dat is zijn goed recht!

Heb een goede avond en geniet van het spel 🙁y):




Madeinpat
53 
19/11/2007 09:44:53

🙋 Ik kan niet

geloven dat we onze mening konden geven zonder verbrand te worden! 🎤 1loup2

: Ik denk niet dat Madwin het echt leuk vindt dat je hun "klant" voorstelt om hun creamery 😀 te veranderen en van daaruit
te "lachen" omdat mensen "meer spelen om meer te winnen", daar zie ik geen kwaad in, het is precies dankzij de spelers die veel credits kopen, dankzij de spelers die Madwin in een lang leven MadWin 🎤 Ik

ben nooit teleurgesteld door de klantenservice, noch door het versturen van geschenken..... Ik ben een gif! 😂 goed

spel op madwin MadWin dat de overeenkomst eindigt op het forum....🌹🌹



1loup2
309 
05/09/2007 20:49:13

ploki65 schreef:
massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
yassayassa schreef:
het is meer dan een week geleden dat ik 2 berichten heb achtergelaten bij de klantenservice en nog steeds geen reactie (terwijl ze zeggen dat ze binnen 48 / 72 uur reageren!!!) is dit normaal! (denk)(ja)

Hallo

Ben je niet op vakantie geweest?

Dan was je waarschijnlijk niet beschikbaar

Met het werk MadWin doet, vind ik dat ze recht hebben op een welverdiende vakantie en dat je even kunt wachten

Goed vervolg

Ze kunnen gewoon waarschuwen...

Hallo massou33

Ze kunnen waarschuwen!! Het ontbreekt je niet aan lef

Ze hebben het recht om voorschotten te nemen zoals iedereen zonder verantwoording af te leggen aan iemand !!!!!!

Heeft het je ervan weerhouden om te spelen? Nee, ik denk het niet!!

De ontvangst van de gewonnen prijzen duurde langer ok! Maar de komende dagen zal alles weer normaal zijn en het is al begonnen!! (wat mij betreft)

Dus nog even geduld, het zal je geen pijn doen 😀

Goed vervolg en





Ik ben het niet met je eens 1loup2, maar we gaan er ook geen kaas van maken.

Voor mij is het een kwestie van de kwaliteit van de dienstverlening, of MadWin of internettoegang, peanuts of badkamers verkoopt, het is allemaal hetzelfde. Ze zorgen voor vertragingen, bugs, onbeschikbaarheid tijdens de vakantie, nou ze waarschuwen, ze geven de periode, ik vraag niet om meer.

Trouwens, tenzij ik me vergis MadWin ons om hen te helpen verbeteren: ik geef mijn mening, die door velen lijkt te worden gedeeld, dat is normaal.

Nu je grootmoedig Spelpunt bent om alles te accepteren, is dat jouw probleem! en we begrepen allemaal uw standpunt, moeilijk te missen.

Laten we de onze van tijd tot tijd geven. Het is omdat de problemen blijvend zijn dat ik mezelf uiteindelijk uitte.

Om u te antwoorden
Nee, het weerhield me er niet van om te spelen, maar om Game-tegoed uit te geven, ja.


Ik ben het met je eens..
je zult merken dat 1loup2 het sowieso nooit eens is..
wat er ook gezegd wordt, moet worden tegengesproken

Hallo ploki65

Ik zie niet in waarom ik het met je opmerkingen eens zou zijn!!

Ik spreek tegen! Ik zeg alleen wat ik denk achter een scherm, maar ik zou het niet erg vinden om het je te vertellen als ik je voor me had!! Als de site u geen voldoening schenkt, weerhoudt niets u ervan om van creamery te veranderen <

1loup2
309 
05/09/2007 13:52:01

Hallo 🙋 Ik

volg het laatste bericht dat ik heb gepost (en dat kan worden gecensureerd). Zoals

ik al zei stuurde MadWin mij een e-mail om me te informeren dat hij mij mijn kavels had gestuurd!

Deze dag op 5/8 bevestig ik dat ik 7 lots tegelijk heb ontvangen!

Dus ik zeg bravo tegen MadWin en ik dank hen daarvoor!

Heb daarom een beetje geduld en je zult zelf zien dat alles uiteindelijk weer normaal wordt!

Het is duidelijk dat ze niet alle aanvragen op hetzelfde tijdstip kunnen behandelen.

Om de dag aan het einde van de dag goed af te sluiten op 🌹

ploki65
13 
05/09/2007 08:38:32

massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
yassayassa schreef:
het is meer dan een week geleden dat ik 2 berichten heb achtergelaten bij de klantenservice en nog steeds geen reactie (terwijl ze zeggen dat ze binnen 48 / 72 uur reageren!!!) is dit normaal! (denk)(ja)

Hallo

Ben je niet op vakantie geweest?

Dan was je waarschijnlijk niet beschikbaar

Met het werk MadWin doet, vind ik dat ze recht hebben op een welverdiende vakantie en dat je even kunt wachten

Goed vervolg

Ze kunnen gewoon waarschuwen...

Hallo massou33

Ze kunnen waarschuwen!! Het ontbreekt je niet aan lef

Ze hebben het recht om voorschotten te nemen zoals iedereen zonder verantwoording af te leggen aan iemand !!!!!!

Heeft het je ervan weerhouden om te spelen? Nee, ik denk het niet!!

De ontvangst van de gewonnen prijzen duurde langer ok! Maar de komende dagen zal alles weer normaal zijn en het is al begonnen!! (wat mij betreft)

Dus nog even geduld, het zal je geen pijn doen 😀

Goed vervolg en





Ik ben het niet met je eens 1loup2, maar we gaan er ook geen kaas van maken.

Voor mij is het een kwestie van de kwaliteit van de dienstverlening, of MadWin of internettoegang, peanuts of badkamers verkoopt, het is allemaal hetzelfde. Ze zorgen voor vertragingen, bugs, onbeschikbaarheid tijdens de vakantie, nou ze waarschuwen, ze geven de periode, ik vraag niet om meer.

Trouwens, tenzij ik me vergis MadWin ons om hen te helpen verbeteren: ik geef mijn mening, die door velen lijkt te worden gedeeld, dat is normaal.

Nu je grootmoedig Spelpunt bent om alles te accepteren, is dat jouw probleem! en we begrepen allemaal uw standpunt, moeilijk te missen.

Laten we de onze van tijd tot tijd geven. Het is omdat de problemen blijvend zijn dat ik mezelf uiteindelijk uitte.

Om u te antwoorden
Nee, het weerhield me er niet van om te spelen, maar om Game-tegoed uit te geven, ja.


Ik ben het met je eens..
je zult merken dat 1loup2 het sowieso nooit eens is..
wat er ook gezegd wordt, moet worden tegengesproken

1loup2
309 
04/09/2007 23:27:32

massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
massou33 schreef:
1wolf2 schreef:
yassayassa schreef:
het is meer dan een week geleden dat ik 2 berichten heb achtergelaten bij de klantenservice en nog steeds geen reactie (terwijl ze zeggen dat ze binnen 48 / 72 uur reageren!!!) is dit normaal! (denk)(ja)

Hallo

Ben je niet op vakantie geweest?

Dan was je waarschijnlijk niet beschikbaar

Met het werk MadWin doet, vind ik dat ze recht hebben op een welverdiende vakantie en dat je even kunt wachten

Goed vervolg

Ze kunnen gewoon waarschuwen...

Hallo massou33

Ze kunnen waarschuwen!! Het ontbreekt je niet aan lef

Ze hebben het recht om voorschotten te nemen zoals iedereen zonder verantwoording af te leggen aan iemand !!!!!!

Heeft het je ervan weerhouden om te spelen? Nee, ik denk het niet!!

De ontvangst van de gewonnen prijzen duurde langer ok! Maar de komende dagen zal alles weer normaal zijn en het is al begonnen!! (wat mij betreft)

Dus nog even geduld, het zal je geen pijn doen 😀

Goed vervolg en





Ik ben het niet met je eens 1loup2, maar we gaan er ook geen kaas van maken.

Voor mij is het een kwestie van de kwaliteit van de dienstverlening, of MadWin of internettoegang, peanuts of badkamers verkoopt, het is allemaal hetzelfde. Ze zorgen voor vertragingen, bugs, onbeschikbaarheid tijdens de vakantie, nou ze waarschuwen, ze geven de periode, ik vraag niet om meer.

Trouwens, tenzij ik me vergis MadWin ons om hen te helpen verbeteren: ik geef mijn mening, die door velen lijkt te worden gedeeld, dat is normaal.

Nu je grootmoedig Spelpunt bent om alles te accepteren, is dat jouw probleem! en we begrepen allemaal uw standpunt, moeilijk te missen.

Laten we de onze van tijd tot tijd geven. Het is omdat de problemen blijvend zijn dat ik mezelf uiteindelijk uitte.

Om u te antwoorden
Nee, het weerhield me er niet van om te spelen, maar om Game-tegoed uit te geven, ja.


Het is duidelijk dat we er geen virtuele kaas van gaan maken!

Onder deze omstandigheden moest je gewoon afzien van het kopen van Credits !!

Dus zoek een vergelijkbare kwaliteit online gaming-service op het net en we zullen er niet meer over praten!

Je bent waarschijnlijk nog steeds een van die minderheden van mensen die alles voor niets willen!

Vertragingen, bugs, onbeschikbaarheid en wat nog meer?

Voel je vrij om jezelf te uiten en het is je recht zoals iedereen! We zijn nog steeds op verlies

cricri04
329 
04/09/2007 18:57:07

Hallo iedereen!!!

Dus ik zal proberen dit allemaal te modereren 😃

Er zijn minstens drie soorten groepen op MadWin . Degenen die momenteel enthousiast zijn omdat ze vermakelijk en verdienend zijn. Er zijn mensen die niet tevreden zijn met de site omdat ze net een grote bug zijn tegengekomen (er zijn er nog steeds veel, maar ze worden meestal vrij snel opgelost!!). En tenslotte zijn er die er tussenin zitten!!!

Die van de eerste groep vinden dit vakantie nemen dan ook normaal, gewoon terugkeren!!

Nu voor degenen die, zoals ik, deel uitmaken van de laatste groep, ik denk dat we het volkomen normaal vinden dat het team vakanties neemt, maar we zijn verscheurd door het feit dat ons plezier in het spelen is afgenomen....

Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je speelt. Van mijn kant ben ik tijdens de zomer verschillende bugs tegengekomen waardoor ik bijna 200 Credits verloor (herladen en omzetten in spins Credits Credits ik nog steeds wacht om te herstellen vanwege deze vakantie !!!!



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden