In feite heb ik het probleem gemeld bij de klantenservice, omdat ik het technische forum al had geraadpleegd, maar er werd niets gedaan. De klantenservice antwoordde dat ze de beheerders op de hoogte brachten en in ieder geval werkt alles voor mij weer goed, behalve natuurlijk de verwijderde spellen. Ik vond het plezier om weer te spelen (en het bewijst dat mijn computer er niet bij betrokken was)
ik verwijs u naar de "technische vragen" sectie van dit forum, op het eerste bericht (suggesties om u te helpen). U vindt er verschillende suggesties om u te helpen.
Bernado, ik verwijs u naar de rubriekMadWin informeert u".
Veel spellen werken niet goed, maar het enige antwoord is het leegmaken van de tijdelijke bestanden, wat de meeste internetgebruikers weten te doen. Het is een goede zaak dat ik niet investeer in krediet en het maakt me niet graag.
Sinds gisteren het spel Power5 is verdwenen, is dat normaal omdat ik het elke dag speel en niets meer, weet iemand waar het naartoe ging? Een goede dag