Sommige banken eisen een betere verificatie voor online aankopen om er zeker van te zijn dat de kaart aan u toebehoort. Bijvoorbeeld, voor de CIC heeft u wat zij noemen "persoonlijke sleutels" nodig, u voert de nummers in op uw rekening en dan kunt u uw betaling doen. Uh, het klinkt misschien ingewikkeld, maar het is eigenlijk vrij eenvoudig.
zij op gewezen dat het niet aan ons is: wij hebben geen toegang tot uw bankrekening of creditcardnummer. Alles wordt beheerd door onze bank (CIC). Het kan zijn dat u de wekelijkse of maandelijkse uitgavenlimiet van uw bank heeft bereikt (deze limieten staan los van het bedrag dat u op uw rekening heeft en worden dus geactiveerd, zelfs als uw rekening op krediet staat). Het is ook mogelijk dat uw kaart geplafonneerd wordt door de oorspronkelijke uitgever (meestal de groepering van Carte Bleue, VISA of Mastercard). In ieder geval is het uw bank die u moet vragen: zij kan u de reden voor deze weigeringen van betalingen meedelen.
Hallo ik zou graag willen weten waarom ik geen creditcards kan kopen sinds de 4e van vandaag zijn we de 7e, maar er staat geld op mijn rekening en ik schreef aan de klantenservice die mijn vraag niet beantwoordde wat ik moet doen?????????????????(deg)(deg)(deg)(deg)(deg)(deg))