Speler meauchaussee1 plaatste een bericht op 29/09 14:20 op het MadLotto Forum: geschenkannulering. Beantwoord hem op MadLotto en ruil met andere spelers

Laatste loting  7 15 26 38 46 48  : Winnaars : 615 

onderwerp:  geschenkannulering
keepsake
16 
17/10/2009 00:30:42

Ik kom uit Canada en het duurde anderhalve maand voordat ik mijn cadeaus ontving.. ik begrijp het niet pk het is zo lang maar hey..

Madeinpat
53 
14/10/2009 20:26:55

Het is waar dat het jammer is, maar je moest voorzichtig zijn, ik groet de snelheid van MadWin stuurde de cadeaus!! Ik waardeer het enorm dat ik mijn cadeaus ontvang, amper 1 week nadat ik erom heb gevraagd!

petje af en bedankt voor de snelheid.

Wat jou betreft, sorry voor deze fout

claude3705
54 
07/10/2009 00:02:20

Webmaster schreef:
Hallo

voor zover ik uw teleurstelling kan begrijpen dat u uw bestelling niet op tijd heeft kunnen annuleren, ben ik verrast door uw woede, dit is de eerste keer dat we zijn bekritiseerd voor het te snel verzenden van een geschenk!

Het blijkt dat je je cadeau op zondag hebt besteld. Omdat we zoveel mogelijk doen voor cadeaus die in de winkel zijn besteld, hebben we deze de volgende ochtend verzonden, nog voordat de klantenservice je bericht kon verwerken, dus we konden niets meer doen Spelpunt

klantenservice gevestigd in frankrijk, bravo MadWin 🙁y):🙁y):🙁y):

diapositif
359 
06/10/2009 18:00:38

Het is natuurlijk zonde om een per ongeluk besteld cadeau te ontvangen, ik begrijp je, maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn bij het bevestigen van het verzoek.

Jammer voor u !

Ik bied je dit aan om je teleurstelling te verzachten.




webmaster
1631 
29/09/2009 15:49:41

Hallo

voor zover ik uw teleurstelling kan begrijpen dat u uw bestelling niet op tijd heeft kunnen annuleren, ben ik verrast door uw woede, dit is de eerste keer dat we zijn bekritiseerd voor het te snel verzenden van een geschenk!

Het blijkt dat je je cadeau op zondag hebt besteld. Omdat we zoveel mogelijk doen voor cadeaus die in de winkel zijn besteld, hebben we deze de volgende ochtend verzonden, nog voordat de klantenservice uw bericht kon verwerken, dus logistiek gezien konden we niets meer doen Spelpunt

Het spijt ons zeer dat je dit geschenk niet op tijd kon annuleren, maar nogmaals, we hebben gedaan wat al onze spelers wilden en wat ons beroemd maakt, zoals je aangeeft: stuur je geschenk zo snel mogelijk naar je toe. jij.

Wat betreft het feit dat de klantenservice niet op tijd kon reageren, is het gewoon zo dat onze medewerkers van de klantenservice, gevestigd in Frankrijk, net als iedereen in het weekend op (welverdiende) rust zijn!

Met nogmaals al ons begrip hopen we toch dat je je cadeau met veel plezier in ontvangst zult nemen!

Het web'

meauchaussee1
29/09/2009 14:20:28

hier heb ik per ongeluk een cadeau besteld omdat ik de wachtrijen niet kon valideren, ik dacht dat ik op deze manier kon valideren, ik realiseerde me niet dat ik besteld had!!! in de 10 minuten die volgden, ging ik verder met het annuleren van deze ongewenste bestelling !!! Ik kon niet sneller zijn!!! vanmorgen, dus twee dagen later kreeg ik te horen dat het onmogelijk was omdat dit geschenk werd verzonden ........ de 29e !!!!!! mijn woede, want ik bedoelde deze Game Punten voor het verwerven van een veel interessanter geschenk!!!! Ik wilde deze boodschap overbrengen is echt ondraaglijk van de kant van deze site die niettemin een goede reputatie geniet, maar daar garandeer ik je , ze stellen me echt teleur, ik hoop dat ze hun beslissing zullen heroverwegen!! vooral omdat deze valse manipulatie niet zou zijn gebeurd als de site afgelopen zondag correct had gewerkt!! Ik herhaal, wie houden we voor de gek???



DreamCentury logo
Gratis Lotto zonder verplichting, Gratis Loterij en Geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden