|
Hallo, ik heb helaas geen antwoord te geven, maar ook ik heb de afgelopen dagen hetzelfde probleem gehad en het is pijnlijk..... De verbinding met de server vindt niet plaats en het bericht "Gelieve te wachten" blijft bestaan....... Maar er gebeurt niets. Er is natuurlijk een groot technisch probleem! Wat doet de webmaster!!
|
|
hallo iedereen,
hallo yvan,
dezelfde zorg verontrust me, heeft iemand een idee over het "waarom van het hoe":
- 2 dagen geleden, met een oude Adobe Flash speler: Ik speel zonder zorgen op MadWin 😂 -
vandaag, na gewaarschuwd te zijn dat de veiligheidsfouten waren ontdekt in deze speler ga ik naar de officiële site van de uitgever (Adobe), ik download de nieuwste versie, Flash speler 9, alles gaat goed, een animatie informeert me dat alles correct is geïnstalleerd...
MAAR..... aangekomen op MadWin, bij elk spel dat ik start heb ik altijd deze melding dat een te lange wachttijd voortkomt uit een fout en advies om het spel te herstarten..... 10 keer opnieuw gestart, veranderd spel om te testen: Niet beter! 🤕
Na advies verwijder ik deze flash player, met behulp van het officiële verwijderingsprogramma van Adobe, herstart ik mijn pc, maak de tijdelijke bestanden en de cache van mijn browser schoon..... en ik ga terug om weer online te installeren op Adobe Flash player.... niets doet..... van deze nieuwe speler is het voor mij onmogelijk om toegang te krijgen tot de spellen 😢
|