|
Hallo,
dus er zijn nog geen 5 minuten geleden, ik bel de rentabilliweb service om een code te krijgen, alles begint goed zoals gewoonlijk, ze geven me het begin van de code en dan begint de stem te "bug", ze geven me de code weer een tweede keer en precies hetzelfde, dus ik betaalde, maar voor niets! Hoe wordt het gedaan? Dank u.....
|
|
Hallo
onze beloften zijn uiteraard bindend voor ons! Als u een probleem heeft gehad waarvoor wij verantwoordelijk zouden zijn, staat de klantenservice tot uw beschikking en zal deze zorgen voor de correctie ervan!
Goede spelletjes! Het web'.
|
|
hetzelfde voor het audiotel van de gratis games aangekondigd, maar net aangekondigd, de beloften niet binden ................... zal niet lang blijven op deze site heb ik de indruk .....
|
|
Hallo 🙋, Deze
aanbieding is geldig voor uw eerste doudinette credit reload61.
Als dit uw eerste aankoop is, neem dan contact op met de klantenservice die uw situatie zal regulariseren.
Goede spelletjes!
Het web'.
|
|
hallo aan allen. .... op dit moment een speciale aanbieding: herlaadt uw MadWin het dubbele van uw credits....!! Ik heb gisteren opnieuw geladen met een allopass-code (sms), maar geen dubbele credits.... kon iemand me meer vertellen?...??????????? Dank u vooraf
|
|
Hallo mcazobon 🙋, ik
raad je aan om de cache van je webbrowser te wissen. Als uw probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantenservice met de details van het incident.
Goede spelletjes!
|
|
Hallo, ik heb 3 meldingen te lezen, maar ik heb geen toegang tot het raster om de kliks te maken. Wat moet ik doen?
|
|
hallo, vandaag won ik een klik in alle gratis spelletjes en deze klik geeft me 2 credits die ik niet kon gebruiken hoe het werkt meteen of de volgende dag bedankt voor het informeren van mij U hebt uw hele leven voor u om ze te gebruiken 😎🤕😀😀
|
|
hallo, vandaag heb ik een klik gewonnen in alle gratis spelletjes en deze klik geeft me 2 credits die ik niet kon gebruiken hoe het werkt, kunnen we ze meteen gebruiken of de volgende dag vraag het me a.u.b.
|
|
Hallo, geldig voor u beiden, u dient uw aanvraag te versturen via het formulier dat beschikbaar is via de link hieronder, wees zo nauwkeurig mogelijk, er zal dan binnen 24 uur ongeveer een antwoord worden gegeven: http: //payment.rentabiliweb.com/support/?docId=&siteId=http://payment.rentabiliweb.com/support/?docId=nl
Datum van uitgave van het bericht 14/09/2010 19:03:40
|
|