|
Ja, ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en mijn kavel is nog steeds in een onwetende staat 😕 Voor
een keer won ik iets 🙁
|
|
Als deze status aanhoudt, neem dan toch contact op met de klantendienst, zij zullen u een precies antwoord geven!
|
|
Oké, bedankt!
Dus ik hoef me geen zorgen te maken, alles is duidelijk aan mijn kant of het nu de credits zijn of mijn informatie 😉
|
|
Neem voor persoonlijke problemen contact op met de klantenservice. Ze zullen u snel antwoorden en ze zullen weten waar ze het over hebben, in tegenstelling tot ons.
Je moet echter weten dat er controles worden uitgevoerd voor nieuwe spelers om er zeker van te zijn dat er geen anomalieën op je account staan (informatie, credits etc.....) wanneer je account gevalideerd is, zullen je prijzen veel sneller gevalideerd worden op 😉
|
|
Ik vind dit merkwaardig, misschien is het een technisch probleem?
Ik dacht er weer aan om op te laden, maar ik wacht op de validatie omdat ik het genoegen heb om een bescheiden prijs te winnen en na drie dagen een ongeïnformeerde staat in de wacht te slepen.... 🙁 Dankzij
Madwin MadWin voorhand om dit probleem op te lossen, maar aan de andere kant moeten ze veel werk hebben om al onze bestellingen te beheren, zodat ze deze status in de tussentijd kunnen plaatsen?
Dank u ook voor degenen die hetzelfde probleem hebben om hier te komen posten en voor de anderen als u dit probleem had na hoe lang het is opgelost?
Met vriendelijke groeten.
|
|
Ik heb ook een "ongeïnformeerde" partij (van de loterij) voor 15 dagen, en ik stelde een vraag aan de klantenservice om de betekenis te weten te volgen
|
|