|
Ik ben het eens met Cricri04 dat ik hem en alle andere spelers begroet, het zou leuk zijn om berichten die naar de klantenservice worden gestuurd te kunnen annuleren. Evenzo zou ik willen dat het mogelijk is om aan te geven dat de boodschap dringend is. Een bug in de rangschikking van een toernooi en je verliest je plaats (vooral de 1e). Ik heb geschenken ontvangen die ook vandaag nog geldig zijn verklaard.
|
|
Dank u Webby!
Ik heb de klantenservice nog steeds voor niets gehinderd:) (Ik dien mijn voorstel opnieuw in om verzoeken van de klantenservice te kunnen verwijderen die geen reden meer hebben om dat te zijn, het zou u waarschijnlijk tijd besparen bij het verwerken van alle berichten..... bijvoorbeeld, ik zou nu mijn verzoek hebben verwijderd)
Voor geschenken, het verbaasde me! Behalve begin augustus worden de in de winkel bestelde geschenken (en in het bijzonder de cheques) over het algemeen binnen 1-2 dagen gevalideerd en de volgende dag verzonden.
Ik zou geduld hebben: D
|
|
Hallo 🙋 hebben we na de vakantie nog
wat in te halen, maar over een paar dagen is alles weer normaal. Geen bijzondere zorg dus met uw Cricri04 account, alles wordt snel gevalideerd.
Het web'.
|
|
Je moet 90 dagen wachten voordat je contact opneemt met de klantenservice, maar aangezien het augustus is, denk ik dat het het piekseizoen was, dus wees weer geduldig. 🙂
|
|
Hartelijk dank!
Als je kavels hebt gevalideerd is dat omdat er waarschijnlijk iets mis is met mijn account..... Ik ga het hebben met de klantenservice dus 😉
|
|
Goedemiddag cricri 🙋
Wat mij betreft, waren de laatste verzonden op 19/08.
Tot op heden zijn de andere batches gevalideerd.
In principe heb ik tot nu toe een gemiddelde vertraging van een week na validatie geconstateerd. Dat was natuurlijk niet het geval toen MadWin op vakantie was. Wat ik begrijp.
Hopelijk voor u wordt het snel verholpen.
Hebben een goede avond 🎤
|
|
Goedenavond,
Van mijn kant, de cadeaus werden gevalideerd tot 26/08 op MadWin en QuoVerbis; de laatste zending dateert van 25/08.
Hebben een goede avond.
|
|
🙋 Hallo cricri!
Mijn laatste 2 gewonnen cadeausMadLotto) dateren van 19/08 en ik heb ze 2 weken geleden ontvangen. Voor MadWin of CadoVillage, ik heb ze uitgewisseld, ik kan je niet beter antwoorden. Als andere spelers hetzelfde geval hebben en u kunnen antwoorden.....
Een goede avond!
|
|